We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Calgary, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Calgary, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Diny en Floor

23 Mei 2014 | Canada, Calgary

Zo, de spullen die mee moeten liggen klaar, morgen om 13.30 uur vliegen we naar Galgary. We hopen jullie, net als bij vorige vakanties weer op de hoogte te houden van onze reiservaringen.
We gaan in 25 dagen met een huurcamper door west-Canada en komen 17 juni vanaf Vancouver weer naar hus vliegen.
Ik heb een foto gemaakt van de kaart van west Canada / Brits Columbia en Alberta en daarop de route ingetekend die we gaan maken. Dit natuurlijk met alle variaties die we onderweg leuk vinden. De route is ongeveer 2700 km dus een relaxed tempo in de 3,5 weken die we hebben. Het eerste deel Banf - Jasper gaat dwars door de Rocky Mauntains waar nog bakken sneeuw en ijs liggen; dan in zuidelijke richting naar gebieden waar de indianen nog veel zichtbare cultuur hebben en het wat warmer zal zijn, overvaren naar Vancouver eiland waar oerbossen met echte woudreuzen en ook indianencultuur te zien valt. Wellicht ook daar nog een beren- en/of orka's en walvissen excursie.
Tijdens de hele route onderweg wat uitstapjes in natuurreservaten en bezienswaardigheden.
Ons laptopje is soms wat traag en niet overal schijn Wifi te zijn om dingen te verzenden maar we doen ons best om onze ervaringen met jullie te delen. Tot het volgende verslagje.

• 23 Mei 2014 - 17:10

Mien En Jan:

Een hele fijne reis gewenst, met heel veel nieuwe indrukken en volop genieten.

We gaan jullie reisverslagen en foto's met belangstelling volgen.

Het ga jullie goed!!!!!!!!!!!!

groeten,
    Mien

• 23 Mei 2014 - 20:09

Johan:

Mooie trip door Canada. Ben eigenlijk wel een beetje jaloers :-)
    Veel plezier.
    Groet, Johan