naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu

naar Vancouver

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Diny en Floor

14 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Vr. 13 naar Vancouver
Vandaag lekker uitgeslapen en het stadje Ganges in voor koffie in de zon op het terras, met zicht op de haven. Altijd van alles te bekijken. Opstijgende watervliegtuigjes, hier een heel algemeen vervoermiddel en veel bootjesvolk. Klein boodschapje en een broodje bij de camper. Om 14.05 gaat de veerpont naar Vancouver. Leuk tochtje want de boot moet tussen een wirwar van eilandjes door manouvreren. De overtocht duurde 1,5 uur waarna we richting Vancouver reden. We hebben voor de laatste 3 nachten voor een heerlijke luxe camping gekozen. Met zwembad, jacouzi etc. De komende dagen Vancouver bekijken, de bus naar de skytrain stopt voor de camping dus de camper zal wel een paar dagen mogen uitblazen. Er komen wel wat veel zware goederentreinen langs de camping. Soms word je jaloers op de oren van Hans. We hebben inmiddels bijna 4000 km gereden en nog steeds een fantastische vakantie. Het weer blijft prima.

• 14 Juni 2014 - 12:14

Erna Heijsteeg:

Ha luitjes! Wij zijn net weer thuis van n heerlijke relaxvakantie! Hadden onwijs slechte wifi daar,bah! Waren blij dat we toch een aantal keer jullie gave verslagen konden lezen,dit moest je vrij snel doen,anders klapte internet er weer uit,grrr.
    Wat n fantastische vakantiereis hebben jullie,zeg,geweldig!! Geniet nog ff lekker van n paar 'rustige'dagen!!
    Liefs Hans en Erna.

• 14 Juni 2014 - 12:14

Erna Heijsteeg:

Liefs Hans en Erna.

• 15 Juni 2014 - 15:24

Ted, Claudia En Rens:

Wat zien jullie toch veel zeg en wat een mooie foto's! Geniet nog van een paar mooie dagen daar!
    Liefs van ons