Wells Gray park Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu Wells Gray park Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu

Wells Gray park Clearwater

Blijf op de hoogte en volg Diny en Floor

31 Mei 2014 | Canada, Clearwater

Vandaag een heerlijke dag in Wells Gray Park, één van de vele nationale parken in Canada. Het valt ons op dat de Canadezen ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen zijn. Zowel op de campings als in de winkels. Iedereen is behulpzaam en heeft tijd.
In het park naar de Helmcker waterval geweest. Wat een machtig en imposant gezicht. Daar in de omgeving een stukje gewandeld en verderop in het park een broodje gegeten bij een uitzichtpunt. Diep onder ons stroomde de rivier en het was een enorm uitzicht.
We wilden in Clearwater nog kijken bij een forellenkweker maar het pad er naartoe werd zo smal dat we dat met de camper maar niet verder hebben geavontuurd. Het was weer een lekker dagje.
Morgen verder naar Kamloops - Vernon en Kelowna. Daar hopen we meer te zien van de indianencultuur, wijnvelden en mooie natuur.
We houden jullie op de hoogte.

• 31 Mei 2014 - 11:07

Mien:

Wat een prachtige vakantie is dit.
    En leuk die dagelijkse verslagen en foto's.
    Jan komt vanmiddag boven en kan ik het ook aan hem laten zien.
    Wij hebben bericht dat we eind juli een week met de rode kruis boot meekunnen, rondje Brabant.
    Wel wat anders als met die grote camper van jullie, maar we zijn hier ook heel blij mee.
    Geniet verder nog maar heel veel.
    Groeten, ook van Jan,
    Mien

• 31 Mei 2014 - 16:15

Cocky:

Wat een prachtige foto's!! Dat moet wel echt genieten zijn. Hoe is het weer? Is de temperatuur aangenaam?
    veel groeten, Cocky