Banff 26-5-2014 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu Banff 26-5-2014 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu

Banff 26-5-2014

Blijf op de hoogte en volg Diny en Floor

26 Mei 2014 | Canada, Calgary

Na het boodschappen doen op zondag met de Camper op pad naar Banff. Ongeveer 130 km. Rustig aan want ik moet wel wennen aan de maat en de bediening van deze kolos. Maar het gaat prima.
In Banff eerst naar de Camping want het is al een uur of 7 en we weten niet of het daar druk is. Erg rustig dus. Daarna het stadje in en een hapje gegeten. Leuk, wel toeristisch stadje. Heerlijk geslapen in de camper, prima en ruim bed.
Vanmorgen wat ritjes in de omgeving gemaakt en hier en daar een stukje gelopen. Het is hier prachtig; een echt wintersportgebied. Op de camping is geen wifi dus we zitten nu in de coffeshop aan de koffie dit verslagje te maken. We kwamen vanmiddag in een buitenwijk hier een groot edelhert tegen in het wild en op de camping zitten veel eekhoorns. Op de camping werden we bij binnenkomst gewaarschuwd voor beren op de camping das alle etenswaar binnenhouden. Wordt vervolgd. Morgen met wat tussenstops door naar Jasper. Iedereen de groetjes van ons.

• 26 Mei 2014 - 22:16

Monique:

Ziet er schitterend uit, en dat is nog maar het begin. Genieten maar!!

• 26 Mei 2014 - 22:16

Hans:

Gaaf om te lezen dat het goed gaat met het rijden met zo'n knoeperd van een camper. Leuk ook dat je de eerste dag al een edelhert in 't wild hebt gezien zeg. Mooie foto's die je hebt bijgevoegd. Geweldig natuurschoon daar volgens mij. Geniet er met volle teugen van en blijf voorzichtig rijden met die kolos.
    Groetjes van Erna & mij.

• 26 Mei 2014 - 22:36

Ted:

Wat een groot apparaat zeg. Met een uitschuifbare zijkant. Gelukkig dat alles daar groot is. Wel errrug gaaf daar. Ik lees graag jullie avonturen.
    Die beren schijnen ook weg te blijven als je her en der om de camper heen even een plasje doet. Maar ja misschien waarderen de buren dat niet.
    Schitterend daar. Leuke foto's.
    Groetjes van Claudia en mij.

• 27 Mei 2014 - 18:46

Marianne En Thijs:

Hallo Floor en dien,

Nou dat ziet er allemaal goed uit, en wat een mooie camper lekker ruim
    Heb wel een idee dat het koud is daar? Of valt dat wel mee.
    Kan me ook voorstellen dat je even moet wennen aan het rijden met zo n grote auto
    Rij jij ook Dien :)
    Dit is genieten heerlijk hoor.

We houden jullie in de gaten.

Groetjes marianne en thijs

• 28 Mei 2014 - 11:26

Cocky:

Leuk om te lezen Floor en Diny. Die wagen is inderdaad een kolos. Goed dat je daarmee kunt rijden. Hier is alles nog een en al nattigheid: regen buiten en lekkage binnen....

Jullie heel veel plezier en houd ons op de hoogte! groeten, Cocky