Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Diny en Floor Heijsteeg - WaarBenJij.nu

Calgary

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Diny en Floor

25 Mei 2014 | Canada, Calgary

Na een prima vlucht gisteren omstreeks 15.00 u. naar het hotel gebracht met een shuttlebusje. Het tijdverschil is hier 8 uur vroeger dan in Nederland. Als we morgen naar Brits Columbia rijden wordt dat 9 uur. Ik had dorst als een paard dus eerst een paar Canadese biertjes waarna we in het grillrestaurant in het hotel een heerlijke aangeklede hamburger hebben gegeten. In Hollandse tijd was dat ongeveer 3 uur 's nachts maar we hadden best trek. Omstreeks 20.30 lagen we op bed (in Ned. 04.30 s- morgens.
Goed geslapen, vanochtend omstreeks -8.30 een vorstelijk ontbijt met gebakken eieren, spek, rösti, brood en vers fruit. Daarna buiten een rondje gelopen maar er is hier niet veel rond het hotel. Er passeerde nog wel een flinke camper-oplegger. Zo één zullen we vast niet meekrijgen (gelukkig).
We worden vanmiddag om 13.45 hier opgehaald en naar de camperverhuurder gebracht waarna we op pad gaan. Het eerste ritje zal naar de supermarkt gaan om de proviant in te slaan. We houden jullie op de hoogte.